December 08, 2011

I LOVE ROXY !

mod : BLOGGIG again ! hahaha...
HELLO..HELLO..KURA-KURA LABI-LABI *hahahaha_dah kuih s'malam..malam ney animals lak ye ! :D
assalammualaikum..hai..hey..my sayang2 how are you today ? ada yang sakit x ? kalau ada meh sini DR.dyans tolong check kan  ye *hahahahaha...aku memang suka perasan jadi doktor sbab dulu masa zaman batu cita2 aku nak jadi doktor ngeee...btw hope xde la yang sakit kan sebab sayang2 I kan hebat2 kuat2 kan..kan..*say yes madam ! hahaha..#nak tahu x.aku update blog malam ney siap geleng2 kepala kot ! kusyuk doh dengar lagu k-pop ney kaw ada.xde kan hahaha.....ok dah2 ! DIRECT TO THE POINT...

ROXY..ROXY..ROXY...oh ! I FALL IN LOVE WITH YOU LA BEB ! hahaha...serius weh ! aku suka gila tengok barang2 roxy ney..dari baju2 dye..shorts dye..sampai la ke pakaian beach dye cantik gila kot ! sayang2 aku ney minat ape ? LEVI'S...GUCCI..PRADA..*perghhhh ! dahsyat sayang2 aku ney minat barang2 yang high class je ann heee..>_<..btw ROXY aku lagi hebat dari korang punye taw ! #untung la kan c.dyans ada roxy sendiri hahahaa..xleh belah ! apa pon xboleh la..



perghhh ! cantik x.roxy aku..nanti nak beli 1gak cam 2 boleh main kat pantai morib kan2 haha...*besar agak nye ombak kat morib 2.xleh belah ! :D

 






style kan ! pic kat belah kiri 2 aku suka gila kat baju dye.shorts dye pon lawa2 weh ! nak demam je aku tgh shorts dye hehe...\w/
 
fuhhhhhhh ! dah naik letih aku typing pasal ROXY ney hahaha..btw thank la bagi yang read blog ney ye mesti bosan kan baca blog aku tah pape tah aku update..sorry la sayang2 ku next.time kite cerita pasal korang punye LEVI'S lak ye hehehe..*TANGAN KANAN DI PIPI SAYANG2 KU..thank again sudi baca blog I k.dah g tido dah lewat malam dah ney..esok nak keje/kuliah kan ! :)
dah ! jum tido sayang2 ku esok datang lagi ye hehehe...>_<

assalammualaikum..tata..titi..titu..papai kbye ! muahhh..:*  (mimpi indah ye hee..)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

segala yang tercatat di blog ini adalah hak milik dyans