December 06, 2011

I PROUD BE MYSELF

YOWW..YOWW...AWAK..AWAK..YOU..YOU...KAMU..KAMU...
#asal serius sangat baca blog aku ney...cuba senyum kan manis 2 heee.....
welcome to my blog again ! hahahaa...eh2 ! lupa nk bagi pembuka kata..sorry guys ! :D

ASSALAMMUALAIKUM...HELLO..HEY..HAI...kbye ! (hahahahha..kidding je la )
ok ! mari bercerita teman2 semua..today is TUESDAY hehe..eh2 ! ko dah hari ahad dah bapak cepat  weh ! hahaha..kidding again ! ok...hari ney nak cerita ABOUT ME..what you know about me ? everything about me ! sah ko kaki penipu weh hahaha...

I just want to tell you...I ada 2 personaliti BUDAK BAIK & BUDAK JAHAT ! hehehehe...
actually xde la jahat mana pon ngee...


saya budak baik ! :) comel kn..kn..kn..#cakap yes ! hahahaa...:D 






budak jahat ! \w/ hahaha...cun melecun kan #GEDIK 

Dua personaliti but still orang yang sama hehee...dua personaliti yang sangat2 berbeza kan..kan...
personaliti yang baik 2 saya selalu guna time kat kolej je hehehe...yang budak jahat 2 la yang aden selalu guna hehee...ape2 pon saya tetap bangga dengan diri saya ! :) kerana ini la diri saya..saya xsuka copy2 person ney just be u self  la kawan ! ngeee...

K la bapa2 ibu2..jum tdo yuk hehehe...
eh2 ! u comel la..eh2 ! u hensem...thank la awak2 semua sudi baca blog saya yang banyak merapu ney ! :)
btw I LOVE U awak2 heee..thank 4read taw..taw..
hey u ! tatatitititu..papaiii...cawcincaw...kbye ! ^_^.v

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

segala yang tercatat di blog ini adalah hak milik dyans