December 07, 2011

SERABUT KEPALA OTAK + SEDIH ! :'(

HELLO..HELLO...KARIPAP..DOUNAT...hahahaha(malam ney aku guna ayat karipap + dounat lak xsalah ann..) ASSALAMMUALAIKUM..HELLO..HAI..HEY..mesti korang pelik an napa banyak bagai p'buka kata aku ney kn *bagi salam pon dah cukup hehe...for your informations pembaca blog saya  ney bukan orang muslim sahaja malahan non_muslim pun ada sebab saya mempunyai teman2 dan family  yang non_muslim *kot2 dorang rindu kat aku then baca blog aku ke heee..>_<...btw untuk makluman korang malam ney aku update status siap nangis tapi xde la sampai nangis macam orang hilang suami je hehehe..so malam ney aku serius sikit nak update xde gelak2 taw...DIRECT TO THE POINT la..malam ney aku serabut sanggat + sedih..mudah2 lagi dah banyak masalah an hmmm...DUGAAN beb nak wat cam ne.:)


PART.SEDIH : aku sedih weh ! flight aku dah nak dekat dah 17/12/2011.sabtu.12.45ptg...serius weh ! aku xready lagi nak balik banting tu..xready nk tinggal kan orang kat sini t'utamanya ofcoz la my family kan dengan teman 6bulan aku selama aku kat sini BUNTET_FRETES_RAFIE..aku terhingin sangat nak sambut befday aku kat sini 28/12 ney..tapi malang nya xkesampaian la nampak nya ney dah kali k'2 dah aku xsambut befday aku harap kan wish dorang je la sumpah aku sedih gile weh !..:'( dah 2 tahun ney pon aku tlepas lagi nak sambut CHRISTMAS gan dorang haiyooooo nasib2..oww..ye korang nak tahu x ? aku ada sifat yang sangat2 buruk nak tahu apa ? aku xsuka mak.ayah aku hantar aku kat airport aku balik dengan sendirinya xpon abang atau kakak aku yang hantar aku kat airport..aku bukan xnak dorang hantar aku kat airport..aku just cepat terharu ney tahu la orang jauh dengan family ney bukan senang berat je hati makbapak nak bagi kita jalan an..berat je hati anak nak tinggal kan family tapi aku xtahu la pulak kalau anak2 orang yang lain 2 hee...apa2 pon I LOVE YOU mak n ayah thank for everything yang teramat sangat.

BYE2 YOU GUYS ! :'( SEE U NEXT YEAR.   

PART SERABUT : sebut pasal serabut ney banyak sangat masalah aku sekang ney 1.report aku xbuat lagi pening kepala otak aku pikir pasal report ney napa la harus ada report hoiiiiii.....2.masalah k'2 aku rumah sewa dengar2 cerita dah susah dah nak dapat sekang ney haishhhhhhhh...apa pon xboleh la ! tumpang rumah keling kang hahahhaa...*memang xla ! 3.masalah aku yang k'3 ney sangat2 besar bagi aku..aku balik ney xde orang yang ambik aku kat KLIA ! memang t'baik la kan dah la xpenah balik sendiri2 dari airport...sapa ada keta dan baik hati datang la ambik aku kat airport  boleh kan..kan..kan..aku belanja ko makan mCD je la.aku xmampu lagi nak belanja makan yang mahal2 ney maklum la orang xde slip gaji kot hahaha..orang yang sepatut nya ambik aku ney cousin aku dye xnak ambik aku dah dye tahu aku balik s'orang2 family aku xjadi nak ikut sekali shit ! tul la dah 2 aku la sekang  yang jadi mangsa xde orang yang nak ambik haishhhhhhhhhhh....xtidur malam aku di buat nya.

K la awak2 thank la sudi baca luahan hati saya yang b'bunga2 sedih ney...dah t'paksa baca luahan aku yang panjang gedabak ney ye hehehe...eh2 ! ko orang yang semalam baca blog aku kan *cam tahu2 je hahahaa...btw thank so much ye esok2 datang la lagi ye nak bagi duit raya ney hehehe...>_<

I'M done..papai..tata..titi..titu..kbye ! muahhhh...:*
jangan lupa datang lagi taw..ngeeee >_<

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

segala yang tercatat di blog ini adalah hak milik dyans